Evenimente

Diferența dintre oameni de acțiune și politruci

WhatsApp Image 2017-10-21 at 21.08.45

De trei ani de când e rupt podul peste Arieș, au trecut pe acolo doar primarul Matei și prefectul Vușcan. La costum și cravată, au dat „indicații prețioase”, au constatat situația, au dat interviuri presei și au plecat spunând că problema trebuie rezolvată de alții. Podul își continuă degradarea, autoritățile au alte priorități: festivaluri, serbări, tăieri de panglici pe la diferite chermeze.

Spre comparație, undeva într-o țară îndepărtată, „din lumea a treia”, cum ne place să spunem, o mână de oameni își văd zilnic de treabă. Lucrările la podul la care lucrează Andrei se desfășoară în ritm alert. Au fost montați piloni de susținere iar prima bucată de 1200 de tone va fi instalată în câteva săptămâni. Un al doilea segment de 1200 de tone este în curs de asamblare.

Asta e diferența dintre pălăvrăgeala unor politicieni de duzină și seriozitatea unor profesioniști. Diferența dintre vorbe și fapte. Diferența dintre a te lăuda cu „proiecte care au fost demarate” și a lucra serios, după un plan bine stabilit.

România se va dezvolta doar atunci când va înceta să asculte promisiunile mincinoase făcute de politicieni și se va baza pe oamenii care tac și fac.

Asociația T9.

Notă: În imagine aveți stadiul actual al podului unde lucrează Andrei, o să vă ținem la curent cu evoluția proiectului.

250 copaci plantați la Moldovenești: Oxigen pentru viitor!

oct 21- poza

Toamna trecută voluntarii noștri au plantat aproape 2.000 copaci. Rata de prindere nu a fost perfectă, în luna mai am marcat puieții care nu s-au prins, iar ieri i-am înlocuit. Nu doar am înlocuit copaci, am mai plantat și în plus… în total aproximativ 250 copaci au fost plantați sâmbătă.

Campania „Oxigen pentru viitor” va continua și weekendurile următoare, vă așteptăm alături de noi la Călărași (28 octombrie) și Copăceni (04 noiembrie).

Mulțumim tuturor voluntarilor care ni s-au alăturat,
Asociația T9.

În sfârșit, solicitările cetățenilor sunt ascultate de Primăria Turda

Gh Dima - Oct2017-1 - Copy

La câteva săptămâni după ce Asociația T9 a sesizat Primăria, Compania de Apă și Domeniul Public, iată că autoritățile au decis să intervină pe str. Gh. Dima. Primarul Cristian Matei a anunțat o acțiune de curățenie masivă a străzii Gh. Dima, inclusiv rigolele în care gunoaiele sunt deversate de către unii locuitori din zonă.
Ne bucură faptul că autoritățile locale au reacționat (cu ceva întârziere) la solicitările cetățenilor.
Am spus-o și o repetăm: turdenii iși doresc un oraș curat, fără gunoaie, cu trotuare și străzi asfaltate. Acestea sunt problemele reale ale orașului, nu chermeze și spectacole de prost gust cu tot felul de artiști plătiți din bani publici. Taxele și impozitele plătite de turdeni trebuie să fie folosite pentru modernizarea orașului, pentru o viață mai bună pentru cetățenii Turzii.

Asociația T9.

Bugetul Zilelor Turzii, dat de Cristi Matei pe mâna unui om care “pierde” 500.000 lei pe an

Matei- Ursuleanu - Copy

În februarie 2017 primarul Matei își angaja “consilier personal” pe un anume Gabriel Ursuleanu. După care l-a pus imediat șef la Parcări în Turda. Poate vă întrebați pe ce criterii l-a adus Cristi Matei pe domnul Ursuleanu tocmai de la București?? Bineînteles, pe “competență”, așa cum și-a numit și propriul ginere director la Compania de Apă. Tot la Compania de Apă a fost angajată de urgență și doamna Ursuleanu, că doar nu era să rămână în Turda fără serviciu.

Toata lumea s-a întrebat oare ce a determinat familia Ursuleanu să lase viața de București și să vină tocmai la Turda, să se angajeze pe salarii de bugetari, tocmai la Primărie și la Compania de Apă? Probabil pasiunea dlui Ursuleanu pentru parcări, alt motiv n-am găsit….. Am răsuflat ușurați, Turda n-avea specialist în parcări și ne-am bucurat că a venit un domn cu un BMW X6 tocmai din București să ne învețe cum să parcăm …. Iar ca un bonus, acum câteva săptămâni, dl Ursuleanu ne-a învățat și cum să intrăm și să ieșim de la toaleta publică.

Surpriza a venit când am aflat că dl Ursuleanu e specialist și în organizări de evenimente, deci se va ocupa și de cheltuirea celor 500.000 lei disponibili pentru Zilele Turzii. Aici urmeaza partea interesantă: dl Gabriel Ursuleanu are o firmă care tocmai cu asta se ocupă, cu organizări de evenimente. Mai precis, organizări în pierdere, pentru că firma RABO EVENT SRL a înregistrat pierderi de 482.000 RON în 2016 și 399.000 RON în 2015.

3 întrebări pentru Cristi Matei:

– Dle Matei, de ce ați dat bugetul Zilelor Turzii pe mâna unui om a cărui firma de organizare evenimente merge în pierdere de 2 ani?

– Dle primar, angajarea dlui Ursuleanu pe post de “consilier personal – șef parcări” a fost făcută doar ca paravan, când de fapt scopul era să îl numiți șeful organizării Zilelor Turzii?

– Ați mărit bugetul alocat Zilelor Turzii ca să aibă domnul Ursuleanu de unde cheltui bani, că la asta se pare că se pricepe cel mai bine?

În orașul în care “nu sunt bani” pentru niciun proiect în beneficiul cetățenilor de rând, se găsesc bani să-l angajăm pe Ursuleanu de la București, să-i angajăm nevasta, să-i dăm salariu din bani publici, deși el “sparge” jumate de milion pe an. Vă mai mirați unde se scurg banii orașului? Vă mai mirați că Primăria Turda are contracte confidențiale cu furnizorii de servicii și spune că nu poate divulga sumele pe care le plătește?

Dle Ursuleanu, dacă am scris ceva incorect, vă așteptăm la sediul Asociației T9, să ne spuneți dacă am afirmat ceva greșit.

Asociația T9.

(credit foto: inturda.ro)

Matei- Ursuleanu-RABO EVENT - Copy

 

Aleargă și salvează o viață !

Facebook-Post-Simplu1Crosul va avea loc sâmbătă, 20 mai 2017, începând cu ora 9:30 pe un traseu prestabilit pe drumul comunal DC 82 (din DN 1 spre Moldovenești), pe amplasamentul unde voluntarii Asociației T9 au plantat un număr de 1.900 paltini și tei. Zona de înscrieri şi aria de concurs vor fi marcate vizibil.

Înscrierea la cros este gratuită. Se acceptă donații în contul Asociației „Amicii Noștri” Turda.

Crosul are drept scop promovarea alergării în aer liber şi a unui stil de viaţă sănătos, promovarea activităților de împădurire, plantări și ecologizări, dar și atragerea atenției asupra necesității protecției animalelor: salvarea, adăpostirea, hrănirea, adopția, sterilizarea și îngrijirea câinilor abandonați. Se adresează tuturor persoanelor pasionate de alergare, cărora starea de sănătate le permite o alergare pe una din distanțele alese.

Asociația T9 îl are ca invitat special pe Tibi Ușeriu, câștigătorul Ultra-Maratonului 6633 Arctic Ultra, pentru a doua oară consecutiv anul acesta, aflat la cea de-a doua vizită în Turda.

Sponsorii evenimentului sunt firmele SYKES si Daisler.

În funcţie de numarul de persoane înscrise, vârsta şi sexul competitorilor, crosul poate cuprinde următoarele categorii:

  1. a) – copii 4-6 ani – fete/baieți – mixt
  2. b) – copii 7-10 ani – fete/baieți- mixt
  3. c) – copii 11-15 ani – fete/baieți- mixt
  4. d) – copii 16-18 ani – fete/baieți- mixt
  5. e) – adulti 18+ – femei/ bărbați- mixt

Distanţe de parcurs:

– Cros copii 4-6 ani – 250 m

– Cros copii 7-10 ani – 500 m

– Cros copii 11-15 ani – 1 km

– Cros copii 16-18 ani – 2 km

– Adulți – 3 km

– Adulți – 9 km (T9)

– Adulți – 14 km

Pentru toţi copiii participanţi la această competiţie unul dintre părinţi/ tutore/ reprezentant legal al acestora va completa şi semna o declaraţie prin care îşi vor da acordul pe proprie răspundere cu privire la participare si vor declara că participantul (copil) este apt din punct de vedere medical pentru participarea la această competiţie.

Animalele de companie sunt admise și binevenite, și pot participa la cros alături de stăpânii lor, atâta timp cât nu reprezintă niciun pericol pentru ceilalți participanti iar sănătatea patrupedelor nu este pusă în pericol. Stapânii sunt întrutotul responsabili pentru animalelele lor si le vor asigura hrana si apa, lesa si botnita, daca este cazul, si deasemenea vor asigura curațenia în urma lor.

Fondurile rezultate în urma organizării competiției, după plata cheltuielilor implicate de organizarea acesteia vor fi folosite în susținerea Asociației „Amicii Noștri” Turda.

Cupele, medaliile și diplomele sunt pregătite deja!

Vă așteptăm în număr cât mai mare!

Asociația T9.

Se încarcă...