Cum a cheltuit famiglia Matei 2.600.000 RON = SECRET !!

Namol-Spa - Copy

Salina Turda refuză să răspundă la întrebările referitoare la modul cum, prin directa implicare a doamnelor Oana Matei și Gianina Matei, au fost cheltuiți peste 2 milioane RON din programul WorkCall. Am pus întrebări simple, cum ar fi “care e adresa siteului web al acestui program?”, “care a fost firma ce a asigurat serviciile de catering?” sau “care este numarul de persoane care au participat?”.

La TOATE aceste întrebări, răspunsul a fost stupefiant: “părțile se angajează să păstreze confidențialitatea documentelor, materialelor, datelor și informațiilor în legătură cu proiectul”.

Așadar, 2,6 milioane RON ajung la Turda, membrii familiei Matei dețin funcțiile cheie în derularea acestui program, iar modul cum sunt cheltuiți acești bani este confidențial !?!

Oana Matei și Gianina Matei sunt fiica și respectiv nora actualului primar Cristian Matei.
Cristian Matei era președintele Consiliului de Administrație al Salina Turda SA la data desfășurării programului.

Răspunsurile primite depășesc orice logică…. s-au cheltuit peste 100.000 RON pentru un website, iar el rămâne secret???

În condițiile acestea, nu ne miră faptul că fostul senator Alexandru Cordoș se delimitează de acțiunea respectivă și ne sugerează să-i întrebăm pe coordonatorii programului dacă vrem să aflăm mai multe informații.

Într-un oraș mic, din inima Transilvaniei, familiilor de rând nu le ajung banii de la o luna la alta. Famiglia Matei cheltuie 2.600.000 RON din bani publici și nu dă nimănui socoteală.

Doamnelor Oana Matei și Gianina Matei, domnule primar, dacă am spus ceva incorect, vă rugăm să faceți precizările de rigoare. În caz contrar, și tăcerea e un răspuns…..

Publicăm aici răspunsul integral primit de la Salina Turda.

Asociația T9





Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Se încarcă...